Aquestes condicions regulen l'ús del servei de compra online a la web www.bonpreuesclat.com. En aquest sentit, t'informem que com a usuari, suposen l'acceptació d'aquestes condicions generals de contractació i l'ús del servei. T'informem que podrem modificar la pàgina web i aquestes condicions generals d'ús del servei per efectuar els canvis i modificacions convenients sense necessitat de previ avís.
Així mateix, informar-te que estem utilitzant Google Maps Api, en determinats aspectes de la teva compra i per tant, entenem que acceptes la seva política de privacitat quan fas ús d'aquest servei. Pots consultar-la a través de l'enllaç [Política de privacitat de Google].
Informació legal
Les dades identificadores de la pàgina web www.bonpreuesclat.com són:
- Titular: Bon Preu, S.A.U.
- C.I.F. : A-08665838.
- Domicili: Ctra. C-17, Km 73, Les Masies de Voltregà (08508)
- Inscripció Registre: RM de Barcelona, Foli 41, Volum 22507, Full B38750.
- Correu electrònic: seguretatlopd@bonpreu.cat
- Telèfon de contacte (gratuït): 900 500 005.
Quins productes pots comprar?
A través del nostre servei de compra online, tenim a la teva disposició la majoria de productes que pots trobar als establiments Bonpreu i Esclat.
T'oferim un ampli assortiment de frescos i congelats, amb més de 11.000 productes de primeres marques, incloses les marques habituals als supermercats Bonpreu Esclat, productes de Carn de l'Era, Terra i Tast, La Collita i la marca pròpia Bonpreu.
A més, dediquem els nostres esforços a ampliar els productes disponibles. En tots els casos, els productes estan sotmesos a les polítiques de qualitat del servei des que s'incorporen a la web. T'informem que, en qualsevol moment i sense previ avís, per motius interns, podem limitar o suprimir l'accés a qualsevol dels productes disponibles.
La disponibilitat dels productes mostrats a la web pot dependre del lloc d'entrega de la teva compra online. Podràs saber quins productes estan disponibles a la teva compra, un cop triïs el lloc, dia i hora d'entrega. Així mateix, podem mostrar a la web un assortiment de productes per defecte.
Com fer la teva compra online?
Per poder fer la compra online, has de ser major d'edat i estar registrat.
1. Com t'has de registrar?
Estar registrat suposa tenir un usuari i una contrasenya per accedir al teu compte client des dels serveis de Bonpreu i Esclat que així ho sol·licitin, com ara les webs i apps.
Per a registrar-te, només has d'emplenar les teves dades al moment d'accedir a alguna de les webs o apps del Grup Bon Preu.
- Si disposes de targeta client, el registre d'usuari és més ràpid, ja que només has d'introduir un usuari i una contrasenya; la resta de les teves dades personals ja les tenim de quan vas fer l'alta de la targeta client.
- Si no disposes de targeta client, quan et registris, començaràs a gaudir dels descomptes i avantatges de tenir compte de client a Bonpreu Esclat. És a dir, entraràs a formar part del pla de fidelització de Bonpreu Esclat i podràs recollir la teva targeta client a qualsevol establiment.
Recorda que l'accés al portal és responsabilitat de cada usuari, estigui o no registrat, de manera que, amb el simple accés i navegació, manifestes que coneixes i n'acceptes el seu contingut, condicions, comunicacions i avisos.
2. Com omplir la cistella de la compra online?
Un cop registrat, per omplir la cistella de la teva compra online, només hauràs de seguir les instruccions que aniran apareixent en pantalla. Accediràs a la pàgina de compra online o a l'app i podràs començar a triar productes, dels quals n'indiquem les característiques i el preu corresponents per confeccionar la teva cistella.
A la cistella, t'apareixerà el preu total dels articles adquirits. La cistella ha de tenir un import mínim de 35€. El preu dels articles i del total de la compra inclou l'IVA i els impostos corresponents i serà el vigent en tot moment.
3. Valida la teva compra online
Un cop hagis triat tots els productes, hauràs de validar la compra.
Per a validar-la, se't demanarà que t'identifiquis amb les teves claus d'accés i hauràs d'escollir lloc, data i hora d'entrega. Tingues en compte que només podrem fer una (1) entrega al dia per client.
La validació de la compra suposa la lectura i acceptació de les condicions d'ús del servei.
Entrega de la teva compra online.
L'entrega de la teva compra online té 2 modalitats, a fi que escullis la que més s'adapta a les teves necessitats:
- Punt de recollida online: Tu tries on i quan recollir la compra.
Tenim 29 punts de recollida arreu de Catalunya. Quan fas la compra, esculls el centre de recollida i també el dia i l'hora a partir de la qual vols que la teva compra estigui a punt perquè la vagis a buscar. Si no hi pots anar a l'hora acordada, et guardarem la compra sense cap cost fins a l'hora de tancar del dia següent. Els nostres equips et trucaran per recordar-te que tens la teva compra a la teva disposició. A la nostra pàgina web, podràs consultar els horaris de cada centre de recollida.
Així mateix, podràs canviar el centre o la data i hora de recollida seleccionats, sempre que ho facis dins del termini de modificació de la compra. Per validar la compra, hauràs d'indicar les teves dades bancàries. Per a qualsevol dubte, sempre podràs trucar al servei gratuït d'atenció al client o bé enviar-nos un correu electrònic i et respondrem tan ràpid com ens sigui possible.
- Entrega a domicili: T'entreguem la compra al domicili que ens indiquis, d'aquelles poblacions on disposem d'aquest servei. A la nostra pàgina web, podràs consultar totes les poblacions on disposem de servei d'entrega a domicili.
L'horari d'entrega és de 07 a 22 hores, de dilluns a diumenge, en franges d'1 o 2 hores. Informar-te que podem arribar abans o després de la franja horària triada; en qualsevol dels dos casos, et trucarem prèviament per informar-te i esperarem la teva confirmació per entregar-te la compra. En cas de retard, podràs optar per cancel·lar la compra, sense cap cost i, en tot cas, podràs validar-la de nou per un altre dia i hora d'entrega.
Un cop hagis triat el lloc, dia i l'hora d'entrega, t'informarem del cost del servei de preparació i entrega, que podrà variar en funció de les franges horàries, del moment en què facis la reserva i de la zona de servei.
Com que volem garantir la teva seguretat, és possible que comprovem que la persona a la qual entreguem la compra sigui el titular de la targeta utilitzada i de la compra. Per això, pot ser que et demanem el document d'identitat original.
Podràs modificar la compra segons les hores que t'indicarà el sistema. Ens reservem el dret a cancel·lar la teva compra, comunicant-t'ho degudament si considerem que no es donen les condicions adequades per realitzar el servei.
La compra s’entrega embossada per tal de garantir la qualitat del nostre servei. Atès que les bosses compleixen els requeriments de la Norma EN 13432 del Comitè Europeu, no s’imputarà cap cost de les mateixes als clients/es
Singularitats de l'entrega a domicili:
En el cas d'entrega de compra a domicili, a més d'aplicar-se el que hem comentat en l'apartat anterior, és important que sàpigues que:
- L'entrega de la compra la realitzarem a l'entrada del domicili que hagis informat per al lliurament (el personal no col·locarà la compra).
- No caldrà que signis cap document d'entrega. Un cop els repartidors hagin entregat la compra, la marcaran al seu dispositiu de control intern i a partir d'aquest moment es procedirà al seu cobrament.
- L'entrega es farà sempre que hi hagi algú per rebre-la al domicili indicat. En cas que la persona que la rebi sigui menor d'edat, s'entregaran tots els productes, excepte aquells que per llei requereixin majoria d'edat, que seran retirats.
a) Si no hi ha ningú al domicili, ens posarem en contacte amb tu per veure si algú altre es pot fer càrrec de la compra, en un domicili proper a l'adreça original d'entrega, de manera que no es requereixi desplaçar la furgoneta d'entregues.
b) En cas afirmatiu s'entregarà la compra a la persona que ens designis, sempre que aquesta ho accepti. Aquest tercer serà responsable dels productes entregats.
c) En cas que el client no respongui a la trucada telefònica o que ningú pugui fer-se càrrec de la compra, es procedirà a la seva cancel·lació i es deixarà sempre que sigui possible a la bústia o a sota la porta del domicili del client una targeta indicant el telèfon on trucar per gestionar una nova entrega. No es cobrarà cap despesa de gestió per la compra cancel·lada.
- El personal d'entrega només entrarà al recinte o domicili d'entrega amb autorització del client. Si el personal no se sent segur, pot decidir no entrar, cas en el qual no es podrà garantir l'entrega.
- Et recordem que en cap cas s'admetran propines de cap mena; per a BonpreuEsclat el més important és la teva satisfacció i prestar-te un servei de qualitat.
Especialitats: Badalona, Banyoles, Castellbisbal, Collbató, Granollers, Igualada, La Seu d’Urgell, Lleida, Lliçà d'Amunt, Malla, Mollet del Vallès, Palafrugell, Piera, Rubí, Sant Celoni, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Sant Pere de Ribes, Sitges, Terrassa, Tortosa i Valls.
Només per a les compres online recollides a Badalona, Banyoles, Castellbisbal, Collbató, Granollers, Igualada, La Seu d’Urgell, Lleida, Lliçà d'Amunt, Malla, Mollet del Vallès, Palafrugell, Piera, Rubí, Sant Celoni, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Sant Pere de Ribes, Sitges, Terrassa, Tortosa i Valls, podràs comprar productes de formatgeria taulell, xarcuteria taulell, carnisseria taulell, peixateria taulell, pa elaborat a la nostra fleca, i productes de fruita i verdura de pes variable.
- Formatgeria taulell: Degut a la preparació d'aquests productes en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca, sulfits, peix, crustacis, mostassa i apii que aquesta informació aplica únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.
- Pa elaborat a la nostra fleca: Degut a la preparació d'aquests productes en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca, sulfits, peix, crustacis, mostassa, api, cacauets, mol·luscs, sèsam i tramussos, i que aquesta informació aplica únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador.
- Peixateria taulell: Degut a la preparació d'aquests productes en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: peix, mol·luscs, crustacis i sulfits.
- Carnisseria taulell: Degut a la preparació d'aquests productes en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, sulfits, fruits amb closca, cacauets, mostassa, api i grans de sèsam.
- Xarcuteria taulell: Degut a la preparació d'aquests productes en el nostre obrador, el producte pot contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, sulfits, fruits de closca, mostassa, api, crustacis, peix.
- Productes de fruita i verdura de pes variable: Els productes de pes variable exposats a la web i app de compra online informen del preu/quilo vigent el dia de la confirmació de compra, un pes aproximat de cada unitat, un pes mínim i un pes màxim. Sabràs que un producte és a pes variable ja que el preu final informat indicarà que és un valor aproximat.
Els productes de carn, peix, xarcuteria, formatgeria, fruita i verdura de pes variable, poden patir canvis en el preu euro/quilo i el pes de la unitat final respecte la informació facilitada a la web. El preu euro/quilo i el pes pels quals pagaràs per aquest tipus de producte seran els que tingui aplicades la unitat el dia de la preparació de la teva compra online. El dia de la preparació, et confirmarem el preu/quilo i el pes final de cadascuna de les teves unitats de compra a pes variable i pagaràs per aquest preu final. El preu final de la peça de pes variable pot ser superior o inferior al preu informat com a aproximat a la web. Si no et satisfà el preu i/o el producte final, podràs renunciar a quedar-te'l el producte al moment de l'entrega; cas que hi renunciïs, te'l retirarem de la teva compra i no el pagaràs.
Addicionalment, i per a qualsevol producte disponible a la web i App de compra online, et recomanem que revisis la informació de l'envàs del producte quan el rebis per confirmar la seva composició i al·lèrgens, entre altres.
Sabràs que un producte és a pes variable ja que el preu final informat indicarà que és un valor aproximat.
Procediment en cas que no es pugui entregar algun dels productes encarregats
La nostra prioritat principal és entregar-te la compra a l'hora demanada, de manera correcta i completa. No obstant, si es dona el cas que no tinguem algun producte disponible al centre de preparació, et podem oferir un producte substitut de característiques similars. Si es produís aquesta situació, t'ho comunicaríem abans de l'entrega perquè puguis triar entre comprar el producte substitut que et proposem o refusar-lo. En aquest cas es cobrarà l'import del producte entregat. En el cas que el producte sol·licitat no estigués disponible i fos l'únic que conformés la teva compra, procediríem a la cancel·lació de la mateixa. Si els productes demanats formen part d'una oferta i es serveixin parcialment, cobrarem les unitats de l'oferta servides amb el descompte proporcional. En cas que acceptis el producte substitut que formi part d'una oferta, s'aplicarà a aquest producte les promocions del producte substituït. Si no es serveix cap unitat de producte involucrat en l'oferta, no s'aplicarà cap descompte. En cas que no acceptis el producte substitut, no cobrarem cap producte, ni el faltant ni el substitut.
I si hi ha algun producte malmès?
En cas que un o diversos articles arribin malmesos a l'entrega, no es cobraran i es retiraran de la compra abans d'entregar-la. Si la identificació del producte/s malmès/os és posterior a l'entrega, podràs comunicar-ho al nostre servei d'atenció al client i es procedirà a l'abonament corresponent. El personal d'entrega de la compra al punt de recollida, pot retirar qualsevol producte de la compra que consideri que no es troba en l'estat adient per a la seva entrega, cas en el qual no es cobraria.
Quines són les dates de caducitat mínimes dels productes que entreguem?
Ens comprometem a preparar-te els productes respectant el següent compromís de dates de caducitat mínimes que et detallem a continuació:
- 30 dies per a l'alimentació envasada;
- 5 dies per a la llet fresca UHT i els pans de motlle;
- 5 dies per als iogurts, les cremes i productes similars;
- 6 dies per a la xarcuteria, el formatge, la mantega i els fumats i salaons;
- 3 dies per als plats preparats, verdures envasades i les aus;
- 2 dies per a les carns i el peix fresc i
- 7 dies en els ous.
Compra de begudes alcohòliques
Les begudes alcohòliques només les poden adquirir majors d'edat, de forma que, amb l'acceptació d'aquestes condicions, manifestes que:
- Ets major d'edat.
- Facilitaràs la teva identificació mitjançant DNI o document acreditatiu equivalent perquè el personal que t'entregui la compra pugui verificar la teva majoria d'edat, condició necessària per lliurar qualsevol compra que inclogui begudes alcohòliques.
En cas que qui rebi la compra no sigui major d'edat o no pugui acreditar-ho, se li farà entrega de tots els productes, excepte les begudes alcohòliques que constin per entregar en aquella compra online.
Com utilitzar els vals de descompte al servei online?
Al servei online pots utilitzar vals de descompte amb les condicions que s'estableixin al propi val. Els vals de descompte no són mai acumulables i no comportaran en cap cas l'entrega de diners en metàl·lic ni superaran mai l'import màxim de compra. L'import dels descomptes sobrant, si n'hi hagués, no podria utilitzar-se en una compra posterior.
T'informem que si detectem un mal ús o un ús fraudulent dels vals de descompte, ens reservem el dret d'anul·lar-los i, en el seu cas, el dret a anul·lar la compra, i si fos el cas, ens reservem així mateix el dret a bloquejar l' usuari i a desactivar-ne l'accés.
Condicions del pagament de la compra
Les compres del nostre servei online sempre es cobren a través de la targeta bancària indicada pel client a la pàgina web. Les targetes poden ser de crèdit i dèbit, Visa i Mastercard. Queden excloses les targetes American Express i targetes virtuals.
Per garantir la teva seguretat i en compliment a la normativa vigent, quan es confirmi una compra online i les seves modificacions posteriors, si n'hi haguessin, se seguirà el protocol PSD2 i es demanarà una doble autenticació validada per la teva entitat bancària. La normativa PSD2 és una normativa europea RD 3/2020 del 4 de febrer Directiva (EU) 2015/2366 que afecta a les compres online i té l'objectiu de reforçar la seguretat dels pagaments que efectuen els clients al comerç electrònic.
T'informem que quan confirmis la teva compra, el valor de la teva cistella s'incrementarà amb l'import que hagis autoritzat a la teva entitat de bancària amb un màxim del 6%. Rebràs una autorització bancària a confirmar abans de procedir al pagament. L'import de l'autorització bancària inclou fins a un 6% afegit sobre el total de la compra per cobrir possibles canvis de productes substitutius o bé, variacions de pes en el producte. En qualsevol cas, l'import que finalment pagaràs serà el corresponent als productes entregats. Aquest és requisit necessari per a les compres online de pagament amb normativa europea PSD2 RD 3/2020 del 4 de febrer Directiva (EU) 2015/2366.
Aquest increment és per cobrir canvis d'import que pugui patir la teva compra durant la preparació per productes substituts o per productes de pes variable.
El pagament final de la compra s'efectuarà quan la rebis i hi hagis fet els canvis i ajustaments que desitgis. El valor del pagament final serà el total dels productes finalment preparats i entregats. En cas de que l'import final fos superior a l'autoritzat, rebràs una notificació per email o sms i es requerirà una nova autorització.
Les compres online es cobraran sempre amb la targeta bancària indicada pel client i autoritzada pel titular de la targeta i no es podran pagar als establiments o a l'entrega, ni en targeta ni en efectiu.
En el cas que no es pugui cobrar una compra, amb independència de la causa, rebràs una comunicació on podràs actualitzar el mètode de pagament o introduir-ne un de nou a la web. En cas que transcorregudes setanta-dues (72h) hores, es mantingui la impossibilitat de cobrar la compra entregada, no es permetrà entregar noves compres online fins que es corregeixi la situació de la compra impagada. En aquest últim cas, el fet quedarà registrat a la fitxa de l’usuari del supermercat online i ens reservem el dret a bloquejar definitivament l’usuari del supermercat online i els seus vinculats si el percentatge de compres impagades supera el 20%.
En cas que prefereixis esborrar les dades de la teva targeta bancària, pots eliminar-les des de la pàgina de selecció de mètodes de pagament que trobaràs després de finalitzar la teva compra. Les targetes bancàries es podran eliminar quan estigui completat el pagament de la compra i/o quan no tinguem cap compra en curs.
Finalment, Bon Preu no ofereix el servei de TaxFree en els tiquets de la compra online.
Puc desistir de la compra entregada?
Tal i com s’estableix en l’article 103 del Real Decret 1/2007, de 16 de novembre, pel que s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, el dret de desistiment no serà aplicable a aquells contractes que es refereixin al subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
Per tant, pel cas de subministrament de productes d’alimentació peribles, no aplicarà tal Dret de Desistiment.
I si vols retornar algun producte?
El servei online ofereix un període en el qual es pot modificar la compra, encara que ja estigui confirmada; és a dir, podràs modificar o cancel·lar la teva compra, sense que això et suposi cap cost. A més, quan t'entreguem la compra, podràs retornar algun o tots els productes i no te'ls cobrarem.
També, et pots dirigir a qualsevol establiment físic de Bonpreu i Esclat.
Pots consultar la nostra política de devolucions a través de l'enllaç [www.compraonline.bonpreuesclat.cat/content/devolucions]
Has de pagar algun cost per l'entrega a domicili o al punt de recollida BonpreuEsclat online?
En el cas que triïs l'opció d'entrega de la compra a domicili, es cobrarà un cost pel servei que no serà fix i que es detallarà a cada compra que efectuïs, si bé el cost màxim serà de 6,95€. En el cas que recullis la compra a un dels nostres punts de recollida, el cost màxim serà de 1,90€. Aquests imports inclouen la preparació de la compra i l'entrega sigui a domicili o al centre de recollida.
Tens a disposició una subscripció online que permet gaudir d'una tarifa plana en el cost del servei anomenada BPas. Pots consultar el detall del seu funcionament i preu d'adquisició en el següent enllaç [Condicions d'ús de la subscripció BPas.]
Com es comunica l'estat de la teva compra?
Durant el procés de compra, t'enviarem comunicacions, a través de correu electrònic i/o d'sms o push (app) perquè coneguis l'estat de la teva compra.
l el tiquet final de compra estarà a la teva disposició a la pàgina web www.bonpreuesclat.com. Si ho desitges, una vegada tinguis la teva compra, podràs demanar la teva factura a factura@bonpreu.cat
Compres recurrents
La Compra Recurrent és una forma còmoda i senzilla de programar la teva compra habitual a BonpreuEsclat. És un servei d’entrega i reposició automàtiques. L’únic que has de fer és configurar-lo una vegada a l’apartat Compra Recurrent de la pantalla Finalització de la Compra.
Tot el que has de fer és indicar els productes que vols rebre a la llista de la compra, la freqüència d’entrega (setmanal o quinzenal), l’adreça d’entrega o punt de recollida, la franja horària i les dades de la teva targeta de crèdit. Pots cancel·lar-la en qualsevol moment, sense costos i sense compromís.
L’import mínim de la llista de la compra de la Compra Recurrent no podrà ser inferior a trenta-cinc Euros (35€).
Configuració i cancel·lació de la Compra Recurrent?
Una vegada configurada la Compra Recurrent rebràs un e-mail de confirmació de la mateixa, amb el detall de condicions seleccionades: franja horària d’entrega, freqüència i adreça d’entrega o punt de recollida. Recorda que pots configurar diverses Compres Freqüents, amb un màxim d’entrega d’una (1) per dia.
Abans de l'enviament de cada Compra Recurrent rebràs un missatge de correu electrònic. En qualsevol moment pots canviar les condicions d’aquella Compra Recurrent, ja sigui el contingut de la llista de la compra, l’adreça d’entrega o punt de recollida i el mètode de pagament. Tingues en compte que els canvis seran efectius des del moment en què validis la compra. Els canvis els pots gestionar a l’apartat Compra Recurrent de la pantalla Finalització de la Compra. Modificades les condicions d’aquella Compra Recurrent rebràs un e-mail de confirmació.
La modificació de la llista de la Compra Recurrent no quedarà guardada per a totes les Compres Recurrents posteriors o futures, aplicant-se només a la compra modificada i validada en qüestió. Això significa que si vols modificar puntualment el contingut d’una Compra Recurrent concreta, ho pots fer sense que aquesta modificació afecti a la teva llista de la Compra Recurrent, ja que la modificació realitzada no s’aplicarà a es Compres Recurrents posteriors o futures.
Per cancel·lar una (1) Compra Recurrent concreta, hauràs d’accedir a l’apartat Les meves compres, on podràs entrar al detall de la Compra Recurrent i cancel·lar-la. Tanmateix, si la compra ja es troba en fase de preparació (i per tant, ja has rebut un e-mail informatiu d’aquest fets), només podràs cancel·lar la compra trucat al telèfon d’Atenció al Client (900.500.005).
Les teves Compres Recurrents seran pagades amb targeta de crèdit o dèbit indicada en el procés de configuració de la mateixa; recorda que quedarà guardada per a properes Compres Recurrents. El càrrec a la teva targeta de crèdit o dèbit es realitzarà en el moment de l’entrega de la Compra Recurrent.
Quins preus apliquen als articles i productes de la meva llista de la Compra Recurrent?
El preu dels productes que incloguis a la teva llista de la Compra Recurrent estarà subjecte a variacions, en funció de promocions, ofertes, descomptes i el propi preu dels productes i/o articles. Cal que sàpigues que els preus de cada Compra Recurrent quedaran definits i fixats en el moment de confirmació de cada Compra Recurrent; es a dir, s’actualitzaran cada catorze (14) dies naturals. Si algun dels productes i/o articles inclosos a la teva llista de la Compra Recurrent es troba d’oferta dins el període de confirmació dels catorze (14) dies naturals esmentat, aquesta et serà d’aplicació. Si la promoció consisteix en la segona unitat a un percentatge (%) de descompte concret, només se t’aplicarà si a la teva llista de la Compra Recurrent hi ha dos (2) o més articles i/o productes en afectats per aquesta promoció.
Què succeeix si la meva targeta de crèdit venç? Es bloqueja l’entrega?
Quan configures la teva Compra Recurrent has d’indicar les dades de la targeta de crèdit o dèbit per fer el pagament. Et recomanem revisar periòdicament el mitjà de pagament informat a la plataforma de compra Bonpreu Esclat Online, per evitar que la targeta de crèdit o dèbit caduqui i, evitar així possibles incidències en el pagament.
Puc programar una entrega d’una compra normal pel mateix dia d’entrega de Compra Recurrent?
Si tens programada l’entrega d’una compra recurrent, recorda que pel mateix dia d’entrega no podràs programar cap altra compra.
Em podré beneficiar de les ofertes i promocions aplicables als productes de la llista de la compra de la Compra Recurrent en cada moment?
Òbviament totes les ofertes i promocions aplicables als productes de la llista de la compra seran d’aplicació a la teva Compra Recurrent en el moment de confirmació de cada entrega; és per aquest motiu que el preu final de la Compra Recurrent variarà en funció de les promocions i ofertes aplicables en cada moment.
Quin és el Cost de Servei de les Compres Recurrents?
Cost de servei de les Compres Recurrents
- a. Si disposes de subscripció BPas MINI, escull el dia d’entrega o recollida de la teva compra que cobreix aquest BPas; en cas contrari, el cost del servei et serà cobrat.
- b. Si disposes de subscripció BPas TOTAL el cost de servei queda inclòs dins la subscripció, sigui quin sigui el dia d’entrega o recollida escollit.
- c. Si no disposes de subscripció BPas, el cost de servei que se’t cobrarà es calcula per períodes de catorze (14) dies naturals; així d’antuvi sempre coneixeràs el cost de servei de l’entrega o recollida de la teva Compra Recurrent amb l’antelació esmentada.
Per a informació addicional consulta [Subscripció online BPas]
I si s’esgoten les existències d’un article o falta disponibilitat d’un article de temporada de la meva Compra Recurrent?
Si s’esgoten les existències d’un producte o article específic inclòs en la teva Compra Recurrent, rebràs la teva compra amb productes o articles substituts pels que no tinguem en estoc. Rebràs un missatge de correu electrònic que t'informarà dels articles exactes que inclourà la teva següent entrega, especificant els substituts, en el seu cas.
Com en qualsevol compra realitzada a BonpreuEsclat Online, en el moment d’entrega de la teva compra podràs refusar tots aquells productes i/o articles que no vulguis, els quals no et seran cobrats.
En cas que un article de la llista de la compra de la Compra Recurrent no estigui disponible per trobar-se fora de temporada, i el total de la Compra Recurrent no arribi al mínim de trenta-cinc Euros (35€), aquesta no podrà ser confirmada i, per tant no serà entregada; en aquet cas, rebràs un e-mail informatiu per tal que puguis modificar la llista de la compra, incloure altres productes o articles a fi de què aquesta arribi als trenta-cinc Euros (35€).
Què has de fer si vols obtenir tiquet o detall de les compres ja realitzades?
Pots tenir accés directe a través de la nostra pàgina web a les compres que hagis efectuat dins els últims 18 mesos. Passat aquest termini si estàs interessat en obtenir algun tiquet o detall de la teva compra, i sempre dins el termini legal que estiguem obligats a conservar-ho, ens ho podràs demanar a través del correu electrònic clientonline@bonpreu.cat i t'ho facilitarem.
Protecció de dades
Podràs exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació, portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a la adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat, per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les Masies de Voltregà, o trucant al telèfon gratuït 900 500 005.
Condicions d'ús actualitzades el 29 d’octubre de 2024.