Omet i vés al contingutOmet i vés a la cercaOmet i vés al peu de pàgina
Valida la compra
Nombre total de productes al carretó 0. Quantitat al carretó 0,00 €.
Mínim: 35,00 €

Preguntes freqüents

Preguntes durant la compra online
Sobre el registre i el compte client
He de registrar-me per poder comprar?

Sí, per tal de procedir amb la compra, necessitem que ens confirmis la teva identitat i un telèfon mòbil de contacte. D’aquesta manera podrem servir-te la compra online amb les màximes garanties.

Què he de fer si no puc registrar-me?

Revisa que les dades facilitades estiguin ben escrites i si l’error persisteix, valida que estàs al formulari que pertoca:

  • Si no disposes de targeta client Bonpreu i Esclat, clica al botó “Registra't” i després a l’opció “No tinc targeta client Bonpreu Esclat”. Només caldrà que emplenis el formulari.

  • Si ja disposes de targeta client Bonpreu i Esclat, clica al botó “Registra't” i després a l’opció “Sí que tinc targeta client Bonpreu Esclat”. Indica-hi el teu DNI i el número de la targeta client. Només caldrà que indiquis les teves dades de contacte i triïs les claus d’accés.

  • Si ja disposes de targeta client i ja estàs registrat al servei online, a l’app Bonpreu Esclat o a l’espai privat de la web www.bonpreuesclat.cat, ja tens un usuari i contrasenya per identificar-te. Clica al botó “Identifica’t” i indica el correu electrònic i la contrasenya amb què accedeixes habitualment a Bonpreu Esclat, ja sigui a l’app, la web o el servei online. No t’has de registrar de nou, només caldrà que t’identifiquis. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.

Què he de fer si he oblidat la contrasenya o clau d’accés?

Clica al botó “Identifica’t”. Seguidament, clica sobre la frase “He oblidat la meva contrasenya. Recuperar-la aquí”.

Per què em diu que ha fallat la identificació del meu usuari i contrasenya?

Revisa que les dades del correu electrònic i la contrasenya facilitades estiguin ben escrites.

Si l’error persisteix, pots dur a terme el procés de “Recordar contrasenya” per recuperar les claus d’accés. Tingues present que es poden identificar directament les persones que ja estan registrades al servei online o l’app i web de Bonpreu Esclat.

Si tens targeta client Bonpreu Esclat però no tens un usuari amb contrasenya amb nosaltres, primer caldrà que et registris. Davant de qualsevol dubte, estem a la teva disposició al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any.

Com puc actualitzar les meves dades personals?

Pots actualitzar-les des de la secció “El meu compte", que trobaràs a la part superior dreta de la pàgina principal. Per a la resta de gestions de modificacions de dades i de targeta client, t’has d’adreçar a l’establiment i te les gestionarem al moment. També pots fer aquestes gestions des de l’Espai Privat de la pàgina web: https://www.bonpreuesclat.cat/modificacio-dades-targeta-client

Com puc deixar de rebre comunicacions?

Des del teu compte client, clicant a “Comunicacions” dins la secció “Les meves dades”, pots activar i desactivar el permís per rebre les comunicacions i avisos per SMS sobre l’estat de la teva compra online

Com puc activar o desactivar les comunicacions comercials?

Et pots identificar i accedir a “El meu compte” a la part superior dreta de la pàgina principal. Després, clica per accedir a la zona de “Comunicacions”, on podràs desactivar les comunicacions comercials existents.

Per què no he rebut els correus de confirmació de compra i el seu seguiment?

Revisa que l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes a la web per comprar online estigui ben escrita. Revisa també si reps les nostres comunicacions a la teva carpeta de correu no desitjat (spam). En cas afirmatiu, obre un dels correus rebuts i marca’ns com a remitent de confiança per tal de rebre’ls correctament a partir d’ara. Si no es dona cap dels casos anteriors, contacta amb Atenció al Client per resoldre la situació.

Com puc cancel·lar el meu compte?

Podràs exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilitat o a no ser objecte de decisions íntegrament automatitzades, enviant la teva sol·licitud a l’adreça de correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat o per correu postal a Ctra. C-17 Km. 73, 08508 Les Masies de Voltregà, o bé trucant al telèfon 900 500 005.

Sobre la targeta client
Com puc aconseguir la meva targeta client?

Només t'has de dirigir a qualsevol dels nostres establiments i te l'entregaran al moment! Des de qualsevol dels nostres supermercats i punts de recollida online.

Què puc fer si he perdut la targeta client?

Només t'has de dirigir a qualsevol dels nostres establiments i te l'entregaran al moment! Des de qualsevol dels nostres supermercats i punts de recollida online.

Quins avantatges m’ofereix la targeta client?

A Bonpreu i Esclat cada cop que vinguis als nostres establiments estalviaràs diners en les teves compres.

A més, gaudiràs de descomptes i promocions exclusives només pel fet de ser client/a. Acumula euros i paga menys en les properes compres:

  • Acumula l'1% de cada compra: Els euros acumulats es poden bescanviar als establiments Bonpreu i Esclat o a la compra online. El funcionament del bescanvi online és el mateix que al supermercat, ja que cada cèntim acumulat representa 0,01€ de descompte de la compra en la qual es triï bescanviar. Es pot bescanviar el saldo total fins al valor màxim de compra en aquell tiquet. El bescanvi de la targeta client no és aplicable als conceptes de cost de servei. Així doncs, totes les compres que facis amb mètode d'entrega de servei a domicili i als punts de recollida online acumulen l'1% del seu valor a la teva targeta client.

  • Benzineres EsclatOil: descompte de 5 cèntims per litre a les nostres benzineres EsclatOil

  • BonpreuEsclat Energia:bonificació de 5€ al mes a la teva guardiola de la targeta client durant 1 any

  • BPas:descompte d'1 cèntim per litre a les nostres benzineres EsclatOil.

  • BonpreuEsclat Mobilitat:bonificació de 2 cèntims per litre de carburant a les nostres benzineres EsclatOil.

  • Bonificació extra: bonificacions de fins al 20% en determinats productes o seccions

  • Vals regal i promocions:especials per a clients amb targeta.

Com funciona l’avantatge del cost de servei gratuït en les 5 primeres compres?

És d’aplicació un avantatge de servei gratuït per a les 5 primeres compres amb entrega a punt de recollida o servei d'entrega a domicili. L’import del servei d’entrega es cobrarà i, després del pagament i entrega de la compra, es bonificarà a la targeta client de Bonpreu i Esclat, i podràs bescanviar-lo a qualsevol establiment Bonpreu i Esclat o a les teves compres online de BonpreuEsclat.com (en endavant, Promoció 5C).

Així mateix, a partir del dia 22 de 01 de 2024, per promocionar el llançament del servei online a noves zones, l’entrega al nou punt de recollida serà un servei gratuït durant 2 mesos a comptar del dia de llançament del servei (en endavant, Promoció 2M).

Les promocions detallades als dos paràgrafs anteriors operaran conjuntament de la següent forma:

  1. En cas de realitzar 5 o més compres amb entrega a punt de recollida dins els 2 mesos del llançament del nou servei a la zona, serà d’aplicació la Promoció 2M pel que, no s’aplicarà cost de servei a l’entrega a punt de recollida i, en conseqüència, no es bonificarà el cost del servei a la targeta client.

  2. En cas de realitzar menys de 5 compres (entès com de 0 a 4 compres) amb entrega a punt de recollida dins els 2 mesos del llançament del nou servei a la zona, serà d’aplicació la Promoció 2M per les compres realitzades dins aquest període pel que, no s’aplicarà cost de servei a l’entrega a punt de recollida i, en conseqüència, no es bonificarà el cost del servei a la targeta client. Pel nombre de compres restants fins arribar a 5, serà d’aplicació la Avantatge 5C, pel que es carregarà el cost del servei i, una vegada pagada i entregada la compra, aquest cost serà bonificat a la targeta client.

Sobre la navegació
Quin és l’import de compra mínima?

Per poder avançar en la confirmació de la teva compra, hi ha de constar una cistella de 35 € o més.

Des de quins dispositius puc fer la compra online?

Pots comprar des del web navegant des de qualsevol dispositiu (ordinador, smartphone, tablet...). La web s’adapta a qualsevol dispositiu per tal que la teva experiència de compra sigui satisfactòria. També, et pots descarregar l'App de compra per tal de comprar més còmodament i des de qualsevol lloc! La trobaràs disponible per a descarregar gratuïtament a Apple Store i Playstore

Per què el contingut de l'App de compra online està en un idioma diferent?

L’idioma del contingut de l’App ve predeterminat en funció del que tinguis establert en el teu dispositiu mòbil.

Com puc confirmar la meva cistella de la compra?

Només has de clicar al botó “Validar compra”, tria el mètode d'entrega de la teva compra, el dia i l’hora que vols tenir la teva compra preparada i indica les dades de pagament.

Com puc saber si he confirmat correctament la meva compra?

Després de cada validació de compra, rebràs un correu electrònic amb el resum i les informacions principals. Cada cop que la modifiquis, actualitzarem aquesta informació per tal que sempre disposis d’una confirmació de compra.

Com puc visualitzar el tiquet de compra?

Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un document amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.

Sobre els canvis i modificacions a la compra
Què puc fer si m’he descuidat algun producte a la compra? I si en vull treure algun?

Pots afegir-los a la mateixa compra fins hores abans de l’entrega. Accedeix a la teva secció “Les meves compres” i clica a l’opció “Modifica la compra”. Afegeix-hi les unitats i productes que desitgis i desa els canvis. Després, podràs tornar a confirmar la compra amb només tres clics! L’hora límit per afegir canvis i modificacions a cada compra es comunica en els correus electrònics i a la mateixa web quan es consulta el detall de la compra a la secció “Les meves compres”. Si vols treure algun producte pots fer la modificació de la mateixa manera fins hores abans de la preparació. Si ja no arribes a temps de fer la modificació, et pots esperar a desdir-te del producte durant l’entrega o ens ho pots fer saber al Servei d’Atenció al Client per tal que ho gestionem. Estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.

Puc cancel·lar la compra?

Fins hores abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no t’hem entregat. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres” clicant al botó “Cancel·la la compra”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client. En el moment de l’entrega, també et pots desdir de tot allò que ja no necessitis o no et satisfaci. Només pagaràs pel producte entregat. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.

Puc canviar el dia i l’hora d’una compra ja confirmada?

Sí. Mentre dura el procés de modificacions pots triar un nou dia i hora d’entrega o un nou mètode d’entrega de la compra. Pots modificarl'adreça on rebre la compra o el punt de recollida on anar-la a buscar. Un cop passat aquest període, ja no es pot modificar aquesta compra ni les característiques de la seva entrega. Si no t’encaixen les condicions que vas triar online per a la teva compra, truca’ns al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any i ho gestionarem.

Puc canviar el centre de recollida d’una compra ja confirmada?

Sí. Mentre dura el procés de modificacions pots triar un nou dia i hora d’entrega o un nou mètode d’entrega de la compra. Pots modificar el punt de recollida on anar-la a buscar. Un cop passat aquest període, ja no es pot modificar aquesta compra ni les característiques de la seva entrega. Si no t’encaixen les condicions que vas triar online per a la teva compra, truca’ns al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any i ho gestionarem.

Com puc saber si he confirmat correctament la meva compra?

Després de cada validació de compra, rebràs un correu electrònic amb el resum i les informacions principals. Cada cop que la modifiquis, actualitzarem aquesta informació per tal que sempre disposis d’una confirmació de compra.

No seré a casa a l’hora que havia escollit i ja no puc modificar la meva compra. Què puc fer?

Serà necessari que ho comuniquis al servei d’atenció al client al telèfon 900 500 005 i, malauradament, haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà.

Sobre el preu i el pagament
Els preus són comparables als del supermercat/hipermercat?

Sí. Els preus aplicats als productes són els mateixos que podràs trobar als supermercats Bonpreu Esclat, si bé hi poden haver algunes variacions segons les ofertes o promocions puntuals vigents.

Quines són les formes de pagament acceptades?

Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. Queden excloses les targetes American Express i targetes virtuals.

En quin moment pagaré la compra online?

Quan validis la compra des de la web o app de Bonpreu Esclat online, ens facilitaràs les dades del pagament de la compra (targeta bancària). No obstant, el pagament s’efectuarà per l’import total de la compra un cop te l’hàgim entregat i hagis confirmat presencialment que els productes servits et satisfan.

Per què l'import de l'autorització bancària és superior al de la meva compra?

L’import de l’autorització bancària inclou fins a un 6% afegit sobre el total de la compra per cobrir possibles canvis de productes substitutius o bé variacions de pes en el producte. En qualsevol cas, l’import que finalment pagaràs serà el corresponent als productes entregats. Aquest és un requisit necessari per a les compres online de pagament amb normativa europea PSD2 RD 3/2020 del 4 de febrer Directiva (EU) 2015/2366.

Puc pagar en efectiu quan reculli la compra?

No. Per seguretat i efectivitat en el servei, només treballem amb pagaments realitzats amb targeta Visa, Mastercard, Visa Electron, targetes amb codi CVV dinàmic (queden excloses les targetes American Express i virtuals). D’aquesta manera, es garanteix al client el cobrament exacte de la compra i la rapidesa en la recollida de la compra.

És segur pagar per Internet amb la targeta de pagament?

Si. El pagament es fa amb total seguretat a la nostra web. El nostre servidor web utilitza tecnologia SSL, la qual aporta una fiabilitat completa al nostre comerç electrònic. La tecnologia SSL encripta, des de la seva entrada, les teves dades bancàries i contrasenyes. Així, resulta impossible llegir-les durant la seva transmissió per Internet. L’única informació que circula després per la nostra web és un número associat a la teva targeta que no permet, en cap cas, identificar el número de targeta. Alhora, treballem amb el procediment 3D Secure d'acord amb la normativa PSD2, la nova forma de pagament que permet realitzar les compres online de manera segura, ja que autentifica el comprador com a legítim titular de la targeta bancària que s’està utilitzant.

Si vull anul·lar la compra, com puc cancel·lar el pagament?

El pagament es realitza després de la recollida de la compra. Si cancel·les la teva compra abans de recollir-la, el pagament encara no s’haurà fet efectiu. Les compres cancel·lades no comporten cap recàrrec.

Per què la meva targeta de pagament no funciona?

Les compres es poden pagar amb targeta de crèdit o dèbit VISA o Mastercard. Valida que la teva targeta bancària sigui un dels mètodes de pagament acceptats. En aquest cas, valida que no estigui caducada i que el CVV introduït sigui el correcte. Per a qualsevol dubte en el pagament, estem a la teva disposició les 24 hores els 365 dies de l’any al telèfon 900 500 005.

Sobre les ofertes i avantatges
Abans de començar a fer la compra, puc saber quins productes estan d’oferta?

A la pàgina principal, sempre hi trobaràs la secció “Ofertes” clicant al botó “SUPERMERCAT”. Aquesta secció inclou un enllaç directe a totes les ofertes diàries que posem al teu abast.

Com he de comprar els productes en oferta (2a unitat 50%, 4x3...)?

Només has d’afegir a la teva cistella la quantitat mínima de productes que indiqui l’oferta en qüestió. Per saber amb quins altres articles es pot combinar aquesta oferta, clica sobre la descripció de l’oferta que trobaràs de color taronja a sota de cada producte inclòs en la promoció.

Què és un lot de productes i com el puc comprar?

Els lots són un dels recursos que et posem a l’abast a Bonpreu Esclat online per fer la compra més ràpida, còmoda i econòmica. Pots identificar quins productes estan inclosos en un lot de descompte perquè a sota tenen l’avís d’oferta. Clicant a la frase de descripció del lot que trobaràs a sota de qualsevol dels articles que formen un determinat lot, podràs consultar el detall de l’oferta, quants articles agafar de cadascun i de quines opcions disposes per combinar-los. D’aquesta manera, quan compris un lot, estalvies la diferència entre el preu de lot i el cost sumat dels diferents articles que el formen per separat.

Com puc utilitzar un val descompte?

Si disposes d’un val descompte, has d’introduir les lletres i números quan estiguis confirmant la teva compra online. A l’últim pas, un cop triat el dia, l’hora i el centre de recollida, podràs introduir el val descompte a la pantalla de pagament. Cal que cliquis al botó “VAL DESCOMPTE” i hi escriguis el codi de descompte. La data de validesa del val descompte és aplicable també a la data de l’entrega o recollida de la compra; així, el val ha d’estar vigent el dia en què es reculli la compra. Els vals de descompte no són aplicables al concepte de cost de servei.

El val descompte no funciona

Revisa que estiguis introduint les lletres i números correctament. Si tot i així no et funciona, comprova si:

  • La teva compra té el valor mínim de despesa requerit en el val. Aquesta informació la trobaràs al costat del codi de descompte.

  • El dia i hora triats per recollir la compra estan dins del període de validesa del val.

  • El codi de descompte està limitat a un ús per client i, en cas afirmatiu, si ja l’has fet servir abans.

  • Si la teva situació no es correspon amb cap de les anteriors, truca’ns al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies l’any i t’ajudarem a resoldre-ho.

Les ofertes i els vals funcionen tant pels punts de recollida com al servei a domicili?

Sí, trobaràs les mateixes ofertes i promocions tant si esculls el servei a domicili com recollir la compra en qualsevol dels nostres punts de recollida. També podràs bescanviar els codis de descompte seguint el mateix procediment, a la pantalla de validació de la compra, just abans de realitzar el pagament. És important complir amb els requisits del val per poder-lo aplicar.

Sobre els nostres productes
Quins productes hi puc trobar?

T’oferim un ampli assortiment de més d’11.000 productes de primeres marques, incloses les marques habituals als supermercats Bonpreu Esclat, productes de Carn de l’Era, Terra i Tast, La Collita i la marca pròpia Bonpreu. Hi pots comprar tots els productes de la teva compra habitual:

  • Productes frescos: carn, xarcuteria, plats preparats, fruites i verdures, iogurts...

  • Congelats de tot tipus: gelats, pizzes, peixos, verdures...

  • Alimentació: conserves, galetes, pasta, arrossos...

  • Begudes: vins, caves, cerveses i refrescs de tot tipus.

  • Drogueria i perfumeria

  • Productes per a mascotes.

  • Petits electrodomèstics i estris de cuina.

  • Productes sense gluten, sense lactosa, productes per vegetarians i vegans, productes ecològics i de km0

  • Parafarmàcia

  • I més de 100 productes en promoció.

Com puc trobar el productes que busco?

Pots utilitzar el cercador o el llistat de famílies de productes que es desplega fent clic a la paraula “SUPERMERCAT”. També trobaràs els productes que compres més sovint a la secció de preferits, a la qual s’accedeix clicant al símbol del cor que hi ha a la pàgina principal, entre el cercador i l’arbre de productes SUPERMERCAT. També pots trobar els productes que vols comprar consultant compres anteriors. Les trobaràs accedint a la secció “Les meves compres”.

Hi ha alguna limitació en la quantitat de producte que puc demanar?

Com a mesura temporal per poder garantir un bon servei a tots els nostres clients, hem ampliat la limitació en la quantitat de certs productes per comanda. Així doncs, temporalment tindrem aquestes limitacions:

  • Aigua sense gas i aigua amb gas: 42 litres

  • Llets, begudes vegetals, brous i olis: 20 litres

  • Cervesa i refrescos: 32 litres

  • Lleixiu i aigua destil·lada: 10 litres

Com trobo productes que encaixin en la meva dieta?

Si fas clic al botó “SUPERMERCAT” i seguidament a “Veure-ho tot”, pots filtrar els productes de tot el supermercat online d’acord amb els filtres que busques. També ho pots fer a qualsevol pàgina o amb el resultat dels productes trobats al cercador.

  • Productes ecològics:L’oferta de productes ecològics es basa en una àmplia selecció de productes frescos i secs: fruites, verdures, carn, cafè, aliments derivats de la soja, cereals, etc. I és que a Bonpreu i Esclat tenim una forta consciència sobre l’ecologia i l’entorn mediambiental, així com també sobre tots els beneficis que aquests productes aporten al benestar personal. Any rere any, augmentem l’assortiment disponible de la gamma de productes ecològics.

  • Productes km0:Els aliments Km0 es caracteritzen per ser produïts, transformats i comercialitzats en un entorn proper, donant suport a un model de producció sostenible i local. Són aliments de proximitat: fruita, verdura, també trobem ous, lactis, peix i carn. D’altra banda, permeten reforçar la nostra cultura gastronòmica i, alhora, establir lligams amb la terra i les persones que la treballen.

  • Productes dietètics: Als nostres establiments i supermercat online, podràs trobar una gran varietat d’aliments dietètics i adaptats a diferents condicions alimentàries específiques. D’aquesta manera, comptem amb una extensa selecció de productes de dieta, complements i substitutius... Aquesta categoria s’amplia constantment per tal que puguis trobar aquells productes que millor s’adapten a la teva salut.

  • Productes DOP-IGP: Entre els aliments km 0, trobem aquells que disposen dels distintius Denominació d'Origen Protegida (DOP) i Indicació Geogràfica Protegida (IGP) que atorga la Unió Europea, que a més de garantir l'origen també avalen la qualitat dels productes agroalimentaris mitjançant el compliment d’uns criteris estrictes.

  • Productes sense gluten: : Amb la voluntat de facilitar el procés de compra a les persones celíaques, disposem d'un assortiment de productes sense gluten. Així mateix, actualment els productes bonpreu aporten un valor afegit relacionat amb la informació sobre els al·lèrgens, ja que la gran majoria d'aliments inclouen uns símbols en l'etiquetatge que informen els consumidors d’una manera molt visual sobre si el producte conté gluten o lactosa, per facilitar la compra a les persones amb necessitats específiques.

Compromesos amb el benestar animal

A Bon Preu estem compromesos amb el benestar animal i amb la cura que tenen els nostres pagesos dels animals i del seu entorn.

Bon Preu té certificats el 93% dels productes càrnics de marca pròpia amb el segell de benestar animal Welfair.

La criança respectuosa dels animals ens permet oferir-te una carn de qualitat, amb l’aval de la certificació de benestar animal Welfair, impulsada per l’Institut d’Investigació i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) en col·laboració amb l’Institut Basc d’Investigació i Desenvolupament Agrari (NEIKER). Amb aquest segell garantim els quatre principis bàsics del benestar animal, basats en el comportament, la salut, l’allotjament i l’alimentació.

Les referències càrniques amb el segell de benestar animal WelfairTM corresponen a tots els productes càrnics certificables actualment, de marca pròpia, “bonpreu” i “de L’ERA”.

Welfair observa el comportament (incloent una conducta social positiva, que puguin mostrar comportaments importants per a l’espècie, que no hi hagi conductes anòmales i un estat emocional general positiu), la salut (que inclou absència de dolor, lesions i malaltia), l’allotjament (amb llibertat de moviments, confort a la zona de descans i confort tèrmic) i l’alimentació (lliures de set i desnutrició).

De cara a futur, els plans passen per incorporar les referències que s’hi vagin adherint per normativa i al mateix temps, implantar una sistemàtica de millora continua per part dels proveïdors.

Si demano productes frescos i congelats al servei online els rebré en bon estat de conservació?

Tenim una flota de vehicles totalment equipats per portar-te els productes congelats, frescos i secs en la seva temperatura òptima, garantint en tot moment la cadena de fred.

El nostre sistema logístic respecta la cadena de fred i conserva cada producte a la seva temperatura òptima:

  • Productes frescos: entre 0 i 4 °C.
  • Congelats: a –20 °C.
Amb quines dates de caducitat rebré els productes?

Ens comprometem a preparar-te els productes respectant aquest compromís de dates de caducitat mínimes:

  • 30 dies per l’alimentació envasada
  • 5 dies per la llet fresca UHT i els pans de motlle
  • 5 dies pels iogurts i les cremes i productes similars
  • 6 dies per la xarcuteria, el formatge, la mantega i els fumats i salaons
  • 3 dies pels plats preparats frescos, verdures envasades i per les aus
  • 2 dies per les carns i el peix fresc
  • 7 dies en els ous

Tot i així, si el producte que has rebut no et satisfà, podràs no acceptar el producte en el moment que recullis o et facin entrega de la compra online. Durant l'entrega de la compra, podem treure'l de la teva compra online sense cost.

Explicació d’una fitxa de producte

Podràs consultar per cada producte la descripció, composició i taula nutricional. També les instruccions, origen i calibre, segons la tipologia de producte.

En la fitxa apareix la següent informació:

  • Informació del producte

  • Marca

  • Descripció addicional

  • Ingredients

  • Dades nutricionals

  • Instruccions

Sobre productes de pes variable

Actualment, els productes de pes variable i de taulell només estan disponibles a les compres online recollides a Badalona, Banyoles, Castellbisbal, Collbató, Granollers, Igualada, la Seu d'Urgell, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Mollet del Vallès, Palafrugell, Piera, Rubí, Sant Celoni, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Sant Pere de Ribes, Terrassa, Tortosa i Valls.

Com puc saber quins productes estan disponibles per a la meva compra?

Quan tries data i hora, ens concretes el teu lloc d’entrega de la compra online i és aleshores quan et podem confirmar quins productes tindrem disponibles per la teva compra.

Què vol dir que el preu d’un producte és aproximat?

Els productes amb un preu aproximat són aquells que són a pes variable. Accedint al detall d’informació del producte podràs visualitzar un pes habitual, un pes mínim i màxim i el preu per quilo vigent aquell dia per la peça. Quan posis 1 unitat d’aquest producte a la cistella, t’informarem del preu habitual per aquest producte. Aquesta informació és orientativa.

Pagaré més del que indicava la cistella de la compra per un producte de pes variable?

El preu final indicat a la teva cistella per un producte de pes variable és aproximat. El dia de la preparació de la teva compra online, confirmarem el pes final de la unitat i el preu/quilo vigent. La unitat final pot ser més cara o més barata que el preu informat com a aproximat.

Com demano la quantitat que vull comprar en un producte de pes variable?

Cada unitat que afegeixes a la teva cistella equival a una quantitat de grams fixa. Pots afegir tantes unitats com necessites per arribar al total de pes desitjat.

Què passa si m’arriba menys pes del que he comprat en un producte de pes variable?

Només pagaràs pel preu final de la peça rebuda.

Puc retornar un article de pes variable?

Sí, tenim garantia de devolució per als productes de la compra online. Sempre i quan el protocol preventiu sanitari ho permeti.

Hi ha productes al tall i de taulell tradicional disponibles a la web de compra online?

Sí, exclusivament als punts de recollida de Badalona, Banyoles, Castellbisbal, Collbató, Granollers, Igualada, Lliçà d'Amunt, Lleida, Malla, Mollet del Vallès, Palafrugell, Sant Celoni, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Sant Pere de Ribes, Sitges, Terrassa, Tortosa i Valls. La varietat de producte d'aquesta secció i la professionalitat del tall és la mateixa que als nostres establiments.

  • Productes de la nostra fleca: Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a La Nostra Fleca poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, fruits de closca, grans de sèsam, cacauets, sulfits, peix, mol·luscs, crustacis, mostassa, api i tramussos.

  • Productes del nostre taulell del peix: : Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a peix taulell poden contenir els següents al·lèrgens: peix, mol·luscs, crustacis i sulfits.

  • Sobre productes del nostre taulell de carn: Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a carn taulell poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja i sulfits.

  • Productes del nostre taulell de xarcuteria: Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a xarcuteria taulell poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ou, soja, sulfits. fruits amb closca, mostassa, api, crustacis i peix.

  • Productes del nostre taulell de formatgeria: Degut a la preparació en el nostre obrador, els productes descrits com a xarcuteria taulell poden contenir els següents al·lèrgens: gluten, llet, ous, soja, fruits de closca, sulfits, peix, crustacis, mostassa, api i tramussos.

*Les informacions d'al·lèrgens facilitades en el llistat d'ingredients a la web i app de compra online en els productes de taulell apliquen únicament als al·lèrgens que conté el propi producte abans de la seva manipulació a l'obrador. Informem que no podem garantir l’absència dels al·lèrgens degut a la preparació en el nostre obrador.

Preguntes en el moment de la recollida o entrega de la compra online
Sobre la recollida de la compra en un punt de recollida
Quan puc recollir la meva compra?

Pots recollir la teva compra el dia i l’hora que triïs, d’acord amb l’horari d’obertura del punt de recollida escollit. Quan la teva compra estigui preparada per ser recollida, rebràs un SMS informar-te’n.

Què passa si no puc recollir la compra a l’hora escollida?

En cas que no puguis recollir la compra a l’hora prevista, te la guardarem fins al tancament del dia següent. Conservarem els productes a la seva temperatura òptima. Aquest retard no té cap recàrrec. Si no vinguessis a recollir-la el dia següent, el pagament no es realitzaria.

Puc anar a recollir la compra a una hora diferent a l’escollida?

Et recomanem que vinguis a recollir la compra a l’hora prevista per tal d’assegurar-te la màxima rapidesa i qualitat del servei. Si vinguessis abans de l’hora triada, sempre i quan la compra estigui preparada, te l’entregaríem. En qualsevol cas, el nostre compromís és entregar-te-la a l’hora que haguessis triat online.

Què he de fer si finalment no puc venir a recollir la compra?

En qualsevol moment, i fins abans de la preparació, pots cancel·lar la compra que has confirmat però que encara no has recollit. Ho pots fer des del teu compte a la secció “Les meves compres”. Després, la pots seguir cancel·lant sempre que ens contactis a Atenció al Client.

Sobre l’entrega de la compra a domicili
Què passa si no soc a casa quan arribeu amb la compra?

Et farem una trucada telefònica i et demanarem si hi ha alguna altra persona que pugui recollir la compra online per tu, com per exemple algun veí que visqui a pocs metres. En cas que entreguem la teva compra a algú altre, aquesta persona se’n farà responsable. En cas que no hi siguis i ningú altre pugui recollir-la, també et deixarem una targeta que garantirà que hem passat per casa teva, on s’indicarà el telèfon on has de trucar per gestionar la sol·licitud de nova entrega, per tal que puguem entregar-te-la a l’hora que escullis a partir de l’endemà. També t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament al 900 500 005 i podrem fer la gestió en nom teu.

La compra pot arribar a casa abans de l’hora demanada?

Sempre que sigui possible, ens comprometem a entregar-te la compra a l’interval horari que has seleccionat; en cas que el nostre repartidor de la compra online s’anticipi a l’hora escollida, et farem una trucada telefònica per confirmar si ets a casa.

La compra pot arribar a casa després de l’hora demanada?

En cas que es produeixi algun incident que endarrereixi l’entrega, et farem trucada telefònica per confirmar si t’encaixa l’hora a que es preveu que arribem a casa teva. En cas que et resulti impossible esperar fins l’hora en què es preveu que puguem arribar, malauradament haurem de cancel·lar l’entrega de la teva compra. Hauràs de tornar a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que escullis a partir de l’endemà; també t’oferim l’opció de repetir la compra per tu, només cal que ens ho sol·licitis telefònicament al 900 500 005 i podrem fer la gestió en nom teu.

He trobat una targeta informativa del servei online a la bústia, què he de fer?

Pots trucar al número de telèfon que s’indica a la targeta que t’hem entregat per tal de gestionar-ho; serà necessari que tornis a fer la compra perquè puguem entregar-te-la a l’hora que vulguis a partir de l’endemà.

Puc deixar algú altre disponible per rebre la compra?

Sí, pot rebre’ns alguna altra persona al teu domicili. Cal que tinguis en compte que si la teva compra online inclou begudes alcohòliques, no les podrem entregar a menors d’edat. En cas que no siguis a casa en el moment en què arribem, et farem una trucada telefònica i podràs indicar-nos si algun veí/veïna que visqui a pocs metres pot recollir la compra per tu. En cas que entreguem la teva compra a algú altre, aquesta persona se’n farà responsable.

Veig poques hores d’entrega disponibles, per què?

En cas que no vegis totes les hores d’entrega disponibles en dies de servei (de dilluns a diumenge de 7.00 a 22.00 hores), és perquè ja estan plens aquells intervals horaris i, per tant, no ens resulta possible portar-te la compra a aquella hora. T’informem que, per evitar trobar-te amb aquesta situació, pots escollir el dia i hora de compra que vulguis i validar la compra. Després, la podràs modificar i anar afegint a la teva compra tots els productes que vulguis. Per fer-ho, cal que escullis la franja horària que prefereixis, afegeixis alguns articles (fins arribar als 35€ de compra mínima) i validis la compra; més tard, podràs modificar-la tants cops com vulguis.

Preguntes després de l'entrega de la compra online
Sobre les devolucions i la factura
Com puc rebre la devolució de l’import d’un producte?

Només ens ho has de fer saber contactant amb Atenció al Client. Ens pots trucar al telèfon 900 500 005 les 24 hores els 365 dies de l’any o escriure’ns a clientonline@bonpreu.cat i identificar la teva compra i la incidència trobada. Amb nosaltres, tens garantia de devolució.

He de parlar sempre amb Atenció al Client per gestionar una devolució?

Si prefereixes que et gestionem la devolució presencialment, també et pots adreçar a qualsevol establiment o punt de recollida Bonpreu Esclat amb el tiquet de compra online.

Com puc aconseguir el tiquet de compra?

Un cop identificat, només has d’accedir a la secció “Les meves compres” i prémer el botó “Veure tiquet de compra”. S’obrirà un fitxer amb el tiquet final de compra i els possibles tiquets de devolucions posteriors.

Com puc demanar la factura de la meva compra?

Un cop realitzat el pagament, pots escriure a factura@bonpreu.cat indicant les dades fiscals i adjuntant el tiquet de compra. Des d’aquesta mateixa adreça de correu electrònic, pots activar el servei de facturació per rebre el resum mensual de forma automàtica.

Com fer-vos arribar suggeriments o consultes?

Per a qualsevol suggeriment o consulta, tens a la teva disposició les següents formes de contacte: Per correu electrònic: clientonline@bonpreu.cat o atencioalclient@bonpreu.cat o per telèfon: 900 500 005

Preguntes sobre la subscripció BPas
Hi ha alguna condició a les compres online fetes amb BPas?

El BPas no té més restriccions de les que té la compra online general: et permet fer una compra online al dia, el mínim de compra és el mateix (35€) i l'horari de servei també és el mateix.

Què passa un cop la subscripció s'acaba?

Per defecte, les subscripcions es renoven automàticament. Això suposa que, després de l’últim dia de vigència, s’executa de nou el pagament per aquesta subscripció i segueixes gaudint del servei de manera continuada i sense interrupcions. S’envien notificacions email per informar-te de l’estat de la teva subscripció online. Una notificació email és la que avisa dies abans de la renovació de la subscripció. La subscripció funciona fins el dia indicat (inclòs).

Per exemple, una subscripció mensual activa des del 5 d’agost es renovarà el 6 de setembre ja que el servei Bpas funcionarà el dia 5 de setembre inclòs. Si vols aturar la renovació automàtica d’un BPas, la pots cancel·lar des del teu compte client. Accedint a “el meu compte” dins la secció “ Subscripció BPas” i clicant a “Cancel·la la renovació automàtica”. També ens pots contactar a Atenció al client.

Què passa si una subscripció no té la renovació automàtica?

Si una subscripció BPas no té la renovació automàtica i arriba al seu últim dia de vigència, l’endemà deixaràs de tenir el cost de servei online gratuït i els avantatges extres també quedaran desactivats. La teva subscripció BPas ja no estarà activa.

A qui pot interessar aquesta subscripció online?

Als clients que compren online sovint. Especialment a aquells clients que ja tenen més de 5 compres a domicili i no gaudeixen de cap bonificació en el cost del servei.

Es fa un tiquet per la compra de la subscripció?

El tiquet de compra del BPas es pot consultar al teu compte client online a la secció “Subscripció BPas” i es pot facturar com la resta de tiquets. Altres informacions a tenir en compte:

  • De moment, el pagament de la subscripció no queda inclòs dins del pla de fidelització de la targeta client de Bonpreu Esclat. Això suposa: l'import de la subscripció online no acumula l'1%, tampoc hi aplica cap tipus de descompte com ara vals i no pots bescanviar el total acumulat quan compres el BPas.

  • Les comandes online que facis amb el BPas actiu i cost de servei gratuït sí que acumulen 1%, es poden aplicar descomptes i pots bescanviar el total acumulat.

  • El cost de servei gratuït funciona en el compte client online des del qual l'has comprat. No aplica als comptes vinculats o de la mateixa llar.

  • Quan gaudeixes del servei BPas no apliquen altres promocions en el cost del servei ja que no estàs pagant cap cost pel servei en aquella comanda.

  • La subscripció BPas no suposa preferència en el servei de compra online.

Preguntes sobre el servei a domicili
Quin import té el cost de servei?

El cost del servei serà variable segons la franja horària i el dia d'entrega, des de 3,50€ i fins un cost màxim de 6,95€.

Què inclou el cost del servei?

El cost del servei és el càrrec per preparar la compra, embossar-la, entregar-te-la a la porta de casa, i varia segons el dia de la setmana.

Podeu fer l’entrega de la compra sense les bosses?

Tant al servei a domicili com en els punts de recollida online, sempre ens pots retornar les bosses de la compra anterior durant l'entrega.

Es reciclen aquestes bosses? Es tornen a utilitzar?

Sí. El 100% de les bosses es reutilitzen per a feines internes del magatzem i, després, es reciclen.

Funciona al servei online la meva targeta client Bonpreu Esclat?

Sí. Si ja disposes d’una targeta client Bonpreu Esclat, el teu compte online hi queda associat. Pots identificar-te amb la teva targeta client a la recollida de les comandes online. També gaudiràs dels avantatges de la targeta client a les teves compres online.

Fins quan puc confirmar una compra per rebre-la l’endemà en el servei a domicili?

Es pot confirmar la compra fins hores abans de rebre l’entrega a partir de les 7.00 hores del matí del dia següent.

M’heu entregat un producte que no volia, què he de fer?

Pots fer-nos arribar la incidència clientonline@bonpreu.cat o al telèfon 900 500 005 per facilitar-nos els detalls per tal que puguem gestionar-ho.